De dames deelde 150 pannekoeken uit. Foto: Ans Gerritsen
WAGENINGEN - Ans Gerritsen heeft meet haar buurvrouw onlangs 150 pannenkoeken gebakken voor de bewoners aan de Akeleistraat, in de Akeleihof. "Wij vonden het leuk om dit te doen, omdat de buren wel iets positiefs konden gebruiken omdat ze veel nare ervaringen hebben meegemaakt" vertelde Ans. Het werd met harte ontvangen en de bewoners hebben er van genoten.
RTV Rijnstreek en partners gebruiken Functionele en Analytische cookies voor websiteoptimalisatie en statistieken.
Klik hieronder om akkoord te gaan of meer informatie te vinden met betrekking tot het gebruik van deze cookies op onze website.